سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زندگی روی خط تعادل

روز پانزدهم

    نظر

روز پانزدهم هم داره تمام میشه. خدای مهربانم شکرت............

امروز روز خوبی بود. بر خلاف چند شب گذشته که به خاطر مهمانی ساعت خوابم به هم خورده بود و صبح زود بیدار موندن سخت بود دیشب خوب خوابیدم . صبح هم تقریبا به کارهایی که در نظرم بود رسیدم. البته هنوز هم دوست دارم که هر کاری وقت مشخص خودش را داشته باشه و به هم ریخته بودن برنامه ها و اینکه هر ساعتی شد انجامش بدم را دوست ندارم . تازه پانزده روز شده و به یاری خدا برای این دوره هنوز بیست و پنج روز باقیه. هر لحظه سعی می کنم که بهتر و موفقتر، آرامتر و شادتر باشم.

مراقبه خیلی خوبه. با امروز پانزده روز شد که خوب مراقبه کردم روزی نیم ساعت. از انجام دادنش آرام میشم و لذت میبرم. خوشحالم که تونستم بدون وقفه انجامش بدم. و در طول روز هم هر وقت که ذهنم به سمت فکرهای ناراحت و بدجنس و ناملایم می ره ذهنم را به آرامی به زمان حال بر می گردونم و سعی می کنم آدمها شرایط و اتفاقات را نه قضاوت کنم و نه ازشون برنجم. سعی میکنم نذارم احساساتم منو با خودشون ببرن و فقط نگاه می کنم.

امشب شب آرزوهاست. خدایا شکرت انگار دارم چیزهای جدیدی را تجربه می کنم. خودت می دونی چقدر چیزهای کوچیک و بزرگ هست که دوست دارم آرزوشون کنم. خودت می دونی که خیلی چیزها ازت می خوام اما الان فقط آرزوم اینه که غرق یاد تو باشم. لذت آرام بودن در پناه خودت را به من بچشان. خدایا کمک کن انسان خوبی باشم. دنیا و ساعتهاش را صرف بهتر و بزرگتر شدن خودم بکنم. خدایا کمک کن خودم و خانواده ام را جز زیانکاران قرار ندم.

شب آرزوهاست، خدایا کمکم کن من که اینهمه برنامه های خوب دارم اینهمه از صبح تا شب سعی می کنم بهتر باشم بتونم به نتیجه برسم. خدایا کمک کن روز قیامت جز اونهایی نباشم که بگم کاش فرصت داشتم، کاش وقتم را هدر نکرده بودم، کاش به برنامه هایی که برای خودم نوشته بودم پایبند بودم کاش جدی می گرفتمشون........ خدایا کمکم کن در پناه تو باشم کمک کن فقط و فقط به یاد تو باشم کمک کن غرق لذتهای عمیق و ناب بشم. لذت هایی که تا به حال تجربه نکرده بودمشون و حتی فکرم هم بهشون خطور نمی کرد. هیچ وقت تا به حال ازت نخواسته بودم اما می خوام بزرگترین نعمتت که شادی عمیق درونی، رضایت و توکل و ایمان به توئه را نصیبم کنی. منو به راهی هدایت کنی که ختم بشه به شادی به آرامش به یقین............

برای هم دعا کنیم. برای اونهایی بیشتر دعا کنیم که بیشتر دوست داریم ازشون دوری کنیم. بیشتر دلخوریم ازشون. بیشتر ناراحتمون کردن. یا بیشتر بهشون حسادت کردیم.........هیچ تلاش کوچیکی برای بهتر شدن توی این عالمی که ذره ذره اش سرشار از فهمه بی نتیجه نمی مونه..........