سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زندگی روی خط تعادل

بیست

    نظر

وَیُنَجِّی اللَّهُ الَّذِینَ اتَّقَوْا بِمَفَازَتِهِمْ لَا یَمَسُّهُمُ السُّوءُ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ ?61? سوره مبارکه زمر


و خدا کسانى را که تقوا پیشه کرده‏ اند به [پاس] کارهایى که مایه رستگاری‏شان بوده نجات مى‏ دهد عذاب به آنان نمى ‏رسد و غمگین نخواهند گردید (61)

خدایا به آیه های مهربانت دل خوش کرده ام.

دوست دارم روزی آنچنان سرشار از  ایمان بشوم که وعده ات بر من اجابت پیدا کند.

امروز قرارمان به نیمه رسید. پستی و بلندیهای زیادی را طی کردم. نفس خیلی وقتها بر من چیره شد. هر چند دیگر مثل قبل نیست. دلم از کینه خالی شده. از زودرنجیهای بی مورد هم. بر خودم بیش از پیش مسلطم. اما باز نفس است دیگر. گاهی غصه و ناامیدی می آید که بماند. گاهی ترس بزرگتر از یاد تو می شود. خدایا به خودت پناه می برم از هر چه که بخواهد با تو در قلبم شریک قرار بگیرد. سعی می کنم از این به بعد بیشتر جلوی نفس سرکش بایستم.سعی می کنم هر لحظه مراقبت کنم جز یاد تو در هیچ نباشد. سعی می کنم هیچ ترس و وحشت و ناامیدی و غمی را شریک تو قرار ندهم.

خدایا بیست روز است دعایت می کنم. می دانم که شنوا و بینایی. می دانم که تا همین جا هم بسیار معجزه رخ داده اما تو کاملی، ثروت ، برکت، سلامتی و فراوانی هستی. می شود آیا دلهای ما را به نور اجابت دعایمان روشن کنی. من از تو تمام و کمال می خواهم.