سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زندگی روی خط تعادل

سی و نهم

    نظر

کم کم این دفتر دارد به پایان می آید. الحمدالله رب العالمین

دوست دارم چله بعدی یکی از بهترین ها باشد. خدایا شکرت.

هر چند این چله ها آن چله های حسابی بی عیب و نقص نیستند. هر چند که خیل جای انتقاد دارد. هر چند که آنچه روز اول تصمیم می گیرم با آنچه آخرش می شود تفاوتش از زمین تا آسمان است اما خدایا همین که بعد از چهل روز یک تغییر کوچک در زندگیم ایجاد میشود. اینکه یک قسمت کوچک از یکی از عیبهایم محو می شود برای من تغییر مهمی است. همین که قرآن آمده در زندگیم حتی اگر وقت نشود هر روز بخوانم اما آیه ها آمده اند که بمانند که من با آنها دوست باشم که سر همه دوراهیها به فریادم برسند و راه درست را نشانم بدهند خیلی خوب است. اینکه دلم کم کم دارد از همه کینه ها پاک می شود. اینکه ذهنم خیلی کم درگیر چیزهای بی ارزش است. از برکت همین چله های ولو پر نقص و خطاست.

راست است که بزرگترین گناه ناامیدی از بخشش خداوند است. خداوندا کسی که به تو امید دارد ته عمیقترین و تاریک ترین و متروکترین چاههای زندگی هم که باشد تو بالاخره راه نجاتی برایش باز می کنی. خدایا کمکم کن برنامه صحیحی برای چله بعدی بریزم که از آن سربلند بیرون بیایم.

خدایا تا پایان همین چله در همین یکی دو روز باقی مانده چشمها و دلهایمان را به نور اجابت دعایمان روشن کن. آمین یا رب العالمین