سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زندگی روی خط تعادل

روز سیزدهم

    نظر

سلام بر روز سیزدهم. خدایا شکرت یک روز دیگر را شروع می کنم. کمکم کن امروز یکی از بهترین روزهای زندگی من باشه.

می خوام بر شکهام غلبه کنم. می خوام اطمینان و آرامش را جایگزینش کنم برای این کار اول لازمه که تصمیم جدی بگیرم. یک تصمیمی که هر لحظه مواظبش باشم و نذارم خدشه ای بهش وارد بشه.

سال جدید را باید خیلی خوب شروع کنم و بسیار خوب به پایان ببرم. و فکر می کنم چه چیزی بهتر از اینکه با اطمینان کامل به خدا باشه. به اینکه خودم و همه چیزهای که دارم و برام ارزشمند هستند را به دستهای گرم و مهربانش بسپرم با اطمینان کامل. زندگی لذت بخشی میشه که امیدوار و مطمئن باشی و هییییییییچ ترس و اضطرابی نباشه. من همچین زندگی را می خوام لبریز آرامش.

لازمه اش اینه که به ظاهر اتفاقها اصلا وقعی نگذارم و با اطمینان و یقین بدونم که همه چی خوب و خوش و خیر خواهد بود.

خداوند را به اندازه ذهن کوچک و محدودم کوچک نکنم، تکرار کنم خداوند نعمت، فراوانی، برکت، شادی، آرامش، سلامتی، صلح ، عشق و آشتی است پس من هم می خواهم که تجلی خواسته های خداوند باشم. سرشار از سلامتی و صلح و عشق و آرامش و آشتی.

برای همه کسانی که اینجا را می خوانند همه این خوبی ها را آرزو می کنم. انشالله امسال سال خبرهای خوش، موفقیتهای بزرگ، سلامتی جسم و روح و ثروت و فراوانی باشه برای هممون.

انشالله باران به اندازه کافی بباره، زمینهای ما سبز باشه، محصولات ما از گزند آفات در امان. انشالله درختها رودخانه ها کوهها و دشت ها و دریاهای ما از آسیب در امان باشند و خداوند اونها را حفظ کنه.

امیدوارم کشورمون باز هم در صلح و آرامش باشه و همین رو برای کشورهای همسایه آرزو می کنم. انشالله که با هم مهربونتر بشیم به فقیرا و ناتوانها بیشتر کمک کنیم. کینه ها را از یاد ببریم. بیشتر به فکر آبادانی کشورمون باشیم.

سال نو پیشاپیش بر همه مبارک