سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زندگی روی خط تعادل

روز دوم

    نظر

امروز تصمیم گرفتم هر کاری می کنم فقط برای رضای خدا باشه و هیچ ناخالصی توش نباشه. همه دلخوریها و سو تفاهم ها را کنار گذاشتم و صبحم را با یک تلفن شروع کردم.

مهمترین برنامه ام امروز عمل کردن به برنامم هست و مبارزه با تنبلی. داشتن اراده قوی و مصمم بودن.

چند روزی هست که دخترک حسابی کلافم می کنه. به علت اینه که سر خودم شلوغه و حساس شدم؟ یا به خاطر روحیه خودخواهی خودمه که دوست دارم هر چی می گم بگه چشم و بی چون و چرا اجراش کنه؟ هر چی که هست من مسئول رفتارهاش هستم و اگر مشکلی داره من مسئولم. امروز باید خیلی خیلی مواظب کلامم باشم این چند روزه خیلی بهش تذکر دادم، خیلی گفتم ساکت باش، حرف نزن، و خیلی با پیشنهادها و کارهایی که خواسته انجام بده مخالفت کردم.

حالا که امروز روز انجام همه کارها فقط برای رضای خداست پس به خاطر رضای خدا با دخترک هم بسیار آرام و ملایم خواهم بود و حتی وقتی با درخواستهای مختلفش کلافم کرد از کوره در نمی رم.