سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زندگی روی خط تعادل

پنج شنبه روز بیست و چهار

    نظر

دلم خیلی برای این خانه تنگ شده بود. روزهای خوب و آرامی دارم خدا را شکر. خیلی خوبم. عمیقا خوبم. فقط هر روز دعا می کنم که این حال خوش دوام داشته باشه. این حس رضایتمندی عمیق. این لذت بردنهای عمیق از راه رفتن زیر سایه درختها، از نگاه کردن به ابرها در آسمان، از خوردن نوشیدنی های لذت بخش عصرها، از حرف زدن با اطرافیان ... در واقع چیز زیادی در زندگی من تغییر نکرده بلکه این نگاه منه که داره کم کم تغییر می کنه. همه چیزهایی که دیروز می تونستن من رو آشفته کنند هنوز هم هستند اما من دارم کم کم یاد می گیرم از اونها بگذرم که بهشون بها ندم که قدر خودم و زندگی را بدونم. هر روز به خودم می گم قدر این روزها را بدون. امیدوارم که ادامه دار باشه امیدوارم که یادم بمونه زندگی شیرین و زیبا فقط با سپردن همه چیز به یک نیروی برتر امکان پذیره فقط با پذیرفتن اینکه انسان در زندگی مسئول خوشبختی و سعادت خودشه امکان پذیره.

هنوز هم به این صفحه احتیاج دارم. روزهای خوب من به آسانی به دست نیامده خدایا کمکم کن تابع نفس سرکشم نشم و در همین حال خوش باقی بمونم. به اینجا احتیاج دارم که هر روز و هر ساعت تمرین کنم بنویسم بخوانم بدانم و تلاش کنم تا زندگیم را هر روز بهتر از دیروز بسازم.

کمتر وقت می کنم بنویسم اما این صفحه، این نوشته ها خیلی به من کمک کردند که افکارم را منظم کنم. که با خودم فکر کنم. با خودم قرار گذاشتم فریب نفسم را نخورم. یادم باشه باز هم باید تمرین کنم وگرنه هر چه که به دست آوردم به چشم زدنی برباد می ره. با خودم هر روز تکرار می کنم انسان در اوج قدرت و شکوه باز هم بسیار شکننده است تنها چیزی که مایه نجاتشه اتصال به نیروی برتر الهیه.

برام دعا کنید در راه درست باقی بمونم. قدمهام محکم بشه. ایمانم هر روز بیشتر از دیروز باشه و انسان خوبی باشم. انسانی که هم به خودم خیر برسونم و هم به دیگران.

این حال خوب را برای همه کسانی که گذرشون به این صفحه می افته آرزو می کنم و هر چقدر که بتونم می نویسم با جزییات بیشتر و بیشتر شاید حداقل به کار یک نفر دیگر هم بیاد و شاید حداقل یک نفر دیگر هم زندگیش بهبود پیدا کنه. یادمون باشه برای هم دعا کنیم. از ته دلمون برای ما که همدیگه رو ندیدیم و نشناختیم اما حتما یه نیرویی باعث شده که گذرمون توی این صفحه به همدیگه بیفته!