سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زندگی روی خط تعادل

شش از بیست

    نظر

سلام بر روز ششم

سلام بر روزهای خداوند و سلام بر همه لحظه ها و ثانیه هایی که به ما ارزانی شده.

یک روز دیگه رو هم پشت سر گذاشتم. دیروز روز خوبی بود. آرامش درونیم را خوب حفظ کردم. با دخترک خوش اخلاق بودم. کارهام را هم تقریبا طبق برنامه پیش رفتم.

و اما اشتباهات دیروز

1- باید بیشتر و بیشتر به برنامه ام پایبند باشم. وقتی برای انجام هر کاری ساعتی در نظر گرفته ام باید به آن اهمیت بدهم و انجامش را موکول به ساعت دیگری نکنم.

2- من این چند روزی که از این دوره گذشته هر روز صبح با 30 الی 40 دقیقه تاخیر از خواب بیدار می شوم و علتش هم خواب شب است. باید خیلی دقت کنم که مطابق برنامه ام شام را سر ساعتی که نوشته ام بخوریم تا سر وقت بخوابم. هر چند که این قسمت فقط به من مربوط نمی شه اما باید مدیریت کنم همه سر وقت آماده شام باشند و شام سر ساعت خورده بشه. دیشب یک ساعت دیرتر از برنامه خوابیدم و به تبع آن صبح هم سی و پنج دقیقه دیرتر بیدار شدم.

3- یکی از کارهای مهم برنامه ام چند روزی است به تعویق می افتد در صورتی که مهمترین قسمت برنامه ام هست. نه اینکه به آن توجه نکنم بلکه برایش به اندازه هم وقت می گذارم اما آنقدر که باید پیش نمی روم. علتش از این شاخه به آن شاخه پریدن و عدم تمرکز است. امیدوارم بتوانم با یک سری تصمیمات جدید این عدم تمرکز را هم از بین ببرم و این مهمترین قسمت کارم را هم به نحو احسن انجام بدهم.