سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زندگی روی خط تعادل

روز چهلم

    نظر

امروز چهل روز به پایان رسید. چهل روز..............

خدایا خوشحالم که دارم تمرین می کنم امور زندگیم رو به راه بشه. خدایا خوشحالم که دارم تمرین می کنم خوب زندگی کنم، حواسم به گذر ایام باشه. خوشحالم دارم تمرین می کنم حواسم به فرزند، همسر و عزیزانم باشه. خدایا شکرت

خدایا خودت می دونی که چقدر سرعتم پایینه. خودت ضعفها و لغزشهام رو می شناسی. خودت می دونی که توی این چهل روز چه جاهایی پایداری کردم چه جاهایی کوتاهی. کجاها خوبم کجاها خیلی ضعیف.

خدایا کمکم کن ایمان و یقینم را زیاد کن. خدایا کمکم کن امیدوار و با ایمان و یقین باشم. خدایا چهل روز به پایان رسید. یک روز زندگیم به پایان می رسه مثل همه موجودات دیگه. کمک کن طوری زندگی کنم که اون روز فقط در فکر به آغوش کشیدن زندگی جدیدم باشم. نگران رفتارهای زشتم نباشم، نگران تربیت فرزند نباشم نگران حرفهای باطلم نباشم. حسرت کارهای نکرده و جاهای نرفته نباشم. کمک کن با دلی آسوده زندگی این دنیا را به پایان ببرم.

این ماه تمرین کردم با صدای آرام و شمرده حرف بزنم. این ماه تمرین کردم برای دخترک کتاب بخونم تمرین کردم خونه زندگیم مرتب باشه با همسرم آرام و مهربون باشم و غر نزنم . تمرین کردم که خودم آرام و بی اضطراب باشم.

نمی گم همه شو رعایت کردم. اما تا حد زیادی دقت کردم. یک جاهایی اونقدر آرامش داشتم که خودم هم باورم نمیشد اما یک جاهایی هم غرق اضطراب شدم. خدایا من اسیر تن خاکیم خستگی و گرسنگی و فشار کارها بعضی وقتها باعث می شه اضطراب بیاد خدایا کمک کن زندگی درستی داشته باشم. خدایا باز هم به من فرصت بده. فرصت جبران چیزهایی که شکستم. جبران لحظه هایی که هدر کردم. آدمهایی که رنجوندم، کوتاهایی هایی که در تربیت بچم کردم.

چهل روز گذشته خونه زندگی نسبتا مرتبی داشتم. به کارهای بچه و مدرسه رسیدم. ورزش کردم اما هزار و یک کار نگرده هنوز هست خدایا کمک کن در چهل روز آینده این کارها رو انجام بدم.